Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Ordning på träningen

Av Erica - 22 januari 2009 20:46


Träningsschema i fina färger är nog precis vad jag behöver för att få ordning på träningen. Det blir så svårt att hålla reda på vilka dagar man bör träna när man jobbar så olika varje dag. Men nu har jag gjort ett träningsschema där jag kan byta ut träningspass så att schemat anpassas till mina övriga aktiviteter från vecka till vecka.


Roligare att träna blir det ju också när ett orangefärgat schema med en gul flyttbar lapp har sagt åt mig att gå på step än när jag bara har sagt åt mig själv att göra det.


Just nu kan jag inte träna dock. Har ont i ryggen. Fick gå hem från jobbet efter bara två timmar för att det var för tungt. Jag undrar vad det är och vad jag ska göra för att det ska bli bra. Hålla mig borta från gymmet tills jag vet att det är OK att träna i alla fall.


 
 
Annchen

Annchen

22 januari 2009 23:43

Skaffa tid hos massören, särskilt om det inte går över. Prata med kontoret så får du innan den sätts upp. Jag brukar få låsningar i bröstkorgen som han knakar ut åt mig. Min sjukskrivning var under hans när han föll av stegen, och var för att doktorn inte gjorde nånting och inte var intresserad av att göra nåt heller. Men sen kom han tillbaka massören, knakade ut mig och sen var det bra igen.

Hoppas det känns bättre snart!

http://naktergalning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 7 juni 2023 15:34

När barnen har flyttat hemifrån kommer jag att ha mycket mer tid till att skruva åt trappgrinden, tvätta kläder åt sex personer, fylla i papper till förskolan, städa undan leksaker och lyssna på oändliga berättelser som mina skatter vill dela med s...

Av Erica - 3 januari 2022 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... överlämna den första julklapp bebisen någonsin fått och önska God Jul!   ...

Av Erica - 24 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... knacka på magen och fråga om bebisen inte vill komma ut nu när allt är fixat.   ...

Av Erica - 23 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... plocka bort alla vassa barr från granen.   ...

Av Erica - 22 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... julpynta med gosedjur i fönstret.   ...

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards