Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Erica - 31 januari 2009 23:58


Äntligen har jag köpt den sista Margretheskålen som gör min samling komplett i mina ögon. En 3 L svart var den sista. Samtidigt köpte jag den vita 1 L mixerskålen också, som en bonus.


Totalt har jag nu 750 ml lila, 1 L vit, 1,5 L svart, 2 L grön, 3 L svart och 4 L lila. Det är så att det räcker till alla situationer. Men det betyder inte att jag inte vill ha fler. Jag vill ha så att det räcker och blir över!! Men det betyder att jag kan tänka mig att slänga mina gamla budgetskålar nu.


Av Erica - 31 januari 2009 10:27

 

Vad härligt att klara av att gå upp när klockan ringer klockan tio. Att vilja gå upp. Att ha en anledning att gå upp. Att vara frisk nog att gå upp.


Vad härligt att ha ett mål för dagen. Att veta att man ska göra något vettigt. Att ha en plan man följer. Att inte ha en tå som hindrar en.


Vad härligt med lite tidspress. En spårvagn man måste hinna med. En stämpelklocka på jobbet som kollar om man kommer i tid. Människor som litar på att man öppnar kassan när man ska.


Det här är en härlig morgon!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards