Alla inlägg den 24 april 2009

Av Erica - 24 april 2009 22:59


Det var underbart skönt att springa idag. Jag sprang 5 km utan problem. Fast jag sprang inte så fort. Jag är inte ett dugg orolig för Vår Ruset i maj. Det är 5 km, så det ska nog gå riktigt bra. Däremot är jag lite nervös inför tjejmilen i augusti. Jag måste se till att springa hela sommaren så att jag klarar en mil.


Min syster måste hjälpa mig att lägga upp en plan för exakt vad jag ska äta och när, dagen före och samma dag jag ska springa. Jag är inte så bra på sådant där, men hon har sprungit Göteborgsvarvet och vet precis hur man ska lägga upp det.


Jag fick min nummerlapp till Vår Ruset idag också, så det märks att det närmar sig. Frågan är om jag ska springa i startgruppen "Jogga snabbt" eller "Jogga". Jag vet inte hur snabbt som räknas som snabbt. Men det löser sig nog.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards