Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Erica - 22 maj 2009 15:38



Gå in här och klicka på Hello Kitty! Då dyker det upp en helt underbar Hello Kitty-dator som man kan vinna. Nu är jag egentligen helt kär i min laptop som jag har nu, men jag kan bara säga en sak om Hello Kitty-datorn: Vill ha, vill ha!


Det kanske skulle bli för mycket med en rosa dator i och för sig. Jag har ju en rosa laptopbricka nu, så det skulle bli lite tårta på tårta. Plus att jag har en rosa mobil. Min favoritfärg är grön. Varför kan man inte vinna en grön Hello Kitty-dator istället?


Jag vet inte om jag ska ge in för frestelsen och köpa Hello Kitty-glasspinnar bara för att få vara med och tävla om datorn. På plussidan ligger att det faktiskt ingår ett Hello Kitty-memoryspel på glasskartongen. På minussidan ligger att man kan råka vinna den hemska Hello Kitty-brödrosten som ni också kan se där ni kan se datorn. Vi får se hur jag gör. Ni lär märka om jag vinner.

Av Erica - 22 maj 2009 13:35



Jag somnade som en stock igår kväll, när vi väl hade gått och lagt oss. Jag undrar om det inte är en bra idé att träna innan jobbet när man jobbar kväll. Att först träna och sedan jobba gör att kroppen är trött på kvällen. Det måste ha varit därför jag somnade så gott.


Att inte ha något man funderar över eller oroar sig för måste också göra att det blir lättare att somna. Men jag undrar ändå om det inte var träningen som var nyckelorsaken till att jag somnade så fort ändå. Jag ska försöka tycka att jag har tid att springa en halvtimme innan jobbet lite oftare. Det tar ju faktiskt inte så lång tid, bara en halvtimme plus ombyte innan och dusch efteråt. Det är det värt för att få sova.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards