Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Erica - 5 juni 2009 20:37



Valdis insåg att han inte hade lekt med sina gosedjur på länge, så han letade upp Mu och Nin och myste ner sig med dem i en dunstrumpa. Ett kärt återseende.


Av Erica - 5 juni 2009 17:03



Den här tårtan hade jag tänkt göra till min och Tottes ettårsdag, men det var Totte som fick bestämma den dagen, så vi åt på restaurang då. Nu har jag bakat tårtan idag istället. Inte för att jag är sugen på tårta, men för att jag var extremt sugen på att baka.


Kanske är den god, kanske inte. Jag har hittat på delar av receptet själv och då vet man aldrig hur det blir. Jag var tvungen att ändra lite i receptet under tiden jag bakade för att det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Men nu ser den god ut i alla fall. Om jag blir sugen på att äta den också, och inte bara baka den, så ska jag smaka en bit.


Av Erica - 5 juni 2009 10:27



Igår på jobbet skar jag mig på ett vasst hörn. Det gjorde lite ont när det hände, men jag höll på att hjälpa en kund så jag bet ihop och tänkte inte mer på det. Efter att jag var klar med kunden kom jag på att det fortfarande gjorde ont. Det var då jag upptäckte att det blödde. På med plåster och fortsätta jobba.


Efter en natt utan plåster ser såret ut såhär. Det gör inte ont om man inte nuddar det, men det är inte så supersnygg nu när man går omkring i kort kjol eller shorts hela tiden. Fast jag överlever. Jag tycker att det är snyggare med sår än hår på benen i alla fall.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards