Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Erica - 23 juli 2009 23:57



Mina två höjdpunkter den här kvällen var att Totte köpte en romantisk vas med rosor till mig och att jag till slut lyckades få en bild på mig utan dubbelhaka. Annars har dagen och kvällen i övrigt också varit riktigt bra. Jag känner mig inte alls lika sjuk längre. Vi har gått omkring i Tallinn ganska planlöst och tagit bilder. Jag köpte en kortlek med Tallinn-motiv till min kortlekssamling. Sedan hann vi bada lite i poolen på båten innan middagen med formell klädsel började.


Totte är så underbart romantisk. Han köpte blommor till mig helt spontant. På min pappas födelsedag dessutom. Hoppas att pappa inte blev avundsjuk. Det var tre röda, fina rosor med vita små blommor och gröna blad som dekoration. Vasen ingick också, så det blev inga problem att ställa dem i vatten i hytten. Jag hoppas att de håller hela kryssningen utan att vissna. Jag ska titta på dem varje gång jag kommer till hytten och tänka på hur mycket jag älskar min Totte.


Klänningen som jag efter ihärdigt letande köpte i sista sekunden, för att ha på den formella middagen, blev jättefin på. Jag själv är däremot inte så fin när jag inte tänker på att sticka fram hakan. På de flesta bilder under kvällen har jag dubbelhaka. Det ser hemskt ut. Så innan jag bytte om och borstade tänderna för en stund sedan, här i hytten, så fick Totte ta några bilder på mig i min fina klänning. Den här gången tänkte jag ordentligt på att sticka ut hakan. Resultatet blev bra. Det ser faktiskt ut som att jag är en vacker flicka. Även om det bara är på bild.


Av Erica - 23 juli 2009 08:20


Grattis på födelsedagen, pappa!

Nu är du 65 år och pensionär. Nu börjar det fria livet!

Hoppas att du får en underbar dag i Tallinn!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards