Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Erica - 28 juli 2009 23:52



Mina nya skor är lila och fina, men de har en del nackdelar. Det värsta är att den ena skon låter som att man blåser upp en luftmadrass varje gång jag tar ett steg. Det måste vara något hål i sulan där det åker in luft som trycks ut varje gång jag ställer ner foten. Jag hoppas att det går att göra något åt, för det är fruktansvärt irriterande. Mest irriterande är det att mamma, pappa och Totte hela dagen har turats om att kommentera och härma ljudet varje gång vi går någonstans.


En annan dålig sak är att jag har fått blåsor mellan tårna där man har remmen. Efter ett tag var jag tvungen att gå med remmen mellan fel tår för att blåsorna skulle få vila lite. Det gick ganska bra, men det var inte lika bekvämt som att ha skorna mellan rätt tår. Förhoppningsvis är det bara sådana skavsår som man får första gången man använder ett par skor, och sedan aldrig mer igen. På det stora hela är jag nöjd med skorna, men jag ska nog inte ha på mig dem en dag när jag ska gå så mycket som vi gjorde idag.


Av Erica - 28 juli 2009 23:51



”Du kan vara en död hjälte eller en levande fegis.”


Johnny Depp i Public Enemies

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards