Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Erica - 21 augusti 2009 14:13



Tjejmilen närmar sig med stormsteg och här ligger jag i soffan, sjuk. Det kommer nog inte att bli så roligt som jag hoppades på att springa tjejmilen. Även om jag hinner bli frisk innan loppet, så kommer jag inte att ha tränat så mycket alls sista tiden innan loppet. Jag kan alltså inte räkna med att slå några personliga rekord. Frågan är om jag ens ska försöka springa eller om jag bara ska satsa på att ta mig runt genom att gå. Runt ska jag i alla fall. Jag ger inte upp bara för att jag är förkyld och inte har tränat på två månader.


Om jag bara klarar att ta mig runt så kommer det att kännas mycket bättre inför nästa års tjejmil. Jag ser det här som en uppvärmning och en genrepetition, så att jag vet hur det fungerar nästa år när jag ska försöka få en bra tid. I år ska jag runt. Nästa år ska jag springa hela och gärna på en bra tid. Så jag vet inte om jag är nervös eller inte. Jag är mer nervös för att det ska bli skitjobbigt än för att jag inte ska klara det. Men det är väl illa nog.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards