Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Erica - 23 augusti 2009 15:05



Plötsligt fick jag igår på jobbet veta att Totte och jag skulle hem till hans föräldrar och äta efter jobbet. Panik dök upp i och med att jag bara hade slängt på mig några kläder igår morse innan jag åkte. Jag är fortfarande inte helt frisk, så jag orkade inte tänka ut något snyggt att ha på mig när jag skulle till jobbet. Och jag byter ju ändå om till arbetskläderna så fort jag kommer fram så det brukar inte spela så stor roll vad jag har på mig på jobbet. Jag trodde att jag bara skulle hem efteråt.


Nu var jag tvungen att se presentabel ut, så jag skyndade mig att ta en titt på vad vi säljer för kläder på ICA. Den här tröjan var det enda jag hittade som jag kunde tänka mig att ha på mig, men jag tycker att den ser rätt så bra ut. Det var mycket bättre att ha den här tröjan än de trasor jag hade slängt på mig i alla fall. Slutet gott, allting gott.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards