Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Erica - 4 januari 2010 19:15


Idag gick jag till Akademibokhandeln efter jobbet och hittade en massa roligt, gulligt och pyssligt material som man skulle kunna använda när man gör inbjudningskort till ett bröllop. Det kliade i fingrarna och jag ville köpa alltihop. Men jag har inte ensamrätt på att bestämma bröllopsgrejerna, så jag ska inte köpa något innan jag har rådgjort med Totte.


Om Totte säger okej ska jag köpa lite av varje och ta med det hem och pyssla mig fram till vad som ser bäst ut. Vad roligt det ska bli! Men det är lite tidigt än. Tyvärr kan jag inte låta bli att bli inspirerad redan nu, även om det inte är dags att göra inbjudningskorten än. Varför ska det vara så fruktansvärt långt kvar tills vi ska gifta oss? Grrr …

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards