Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Erica - 13 januari 2010 21:15



Jag älskar min nya mobilstrumpa som Totte gav mig i julklapp!!! Baby Ior är jättesöt, och den är rosa och mjuk och mysig. Den lilla håningsburken på mobilsmycket är till och med förlåten för att den inte blinkar när det ringer, som den ska. Den kompenserar trots allt med att blinka då och då när det inte ringer.


Varje dag när jag tittar på mobilstrumpan blir jag glad. Jag blir på bra humör av att den är så rosa och så lekfull. Sedan tänker jag på Totte och kan inte låta bli att le. Den är en superbra julklapp och jag vill att den ska vara min för alltid. Men tyvärr börjar den redan bli smutsig och en tråd har lossnat, så jag kommer nog att vara tvungen att sluta använda den någon gång i framtiden.


Det är tillåtet för mig att vara såhär barnsligt kär i en söt mobilstrumpa, för jag har samlat så otroligt många andra vuxenpoäng på senaste tiden. Att förlova sig och bestämma datum för bröllop går inte av för hackor, och mitt kontorsjobb är inte helt snutet ur näsan heller. Så jag tänker fortsätta lysa upp som en sol varje gång jag ser söta Ior.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards