Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Erica - 7 februari 2010 22:45


Valdemar och jag har gjort oss hemmastadda på vandrarhemmet där vi ska bo den här veckan. Det är riktigt mysigt här. Det finns handfat och TV på rummet. Elementet ser till att det är varmt och skönt här inne, trots att snön ligger tät utanför. Och Valdemar har till och med fått en egen säng. Den står alldeles intill min, så jag tror att han kommer att smyga över och lägga sig i min famn när han tror att jag har somnat, men det är ju trevligt att han har en egen säng där han kan sova om han vill i alla fall.


Imorgon ska vi gå och se om vi hittar någon affär där man kan köpa mat. Valdis vill i och för sig mest ha godis, men det blir inget sådant på den här resan. Vi är här för att jobba, inte ha semester. Det var ganska mörkt när vi kom hit så det var svårt att se om det ligger några affärer i närheten, men det visar väl sig i morgondagens ljus.


Nu ska vi ringa Totte och säga god natt. Sedan ska vi sova så att vi är ordentligt utvilade imorgon. Förutom att vi kommer att sakna Totte och vara lite frustrerade att vi inte kan göra sådant som man bara kan göra hemma, så kommer vi nog att trivas bra här den här veckan.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards