Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Erica - 8 mars 2010 22:31


Första inbetalningen på lägenheten avklarad! Det känns bra. Nu är det på riktigt. Skönt är det också att vi klarade av att betala in den första summan, med pengar vi redan har. Vi får se om vi hinner spara ihop pengarna vi behöver till nästa inbetalning innan det är dags, eller om vi får utnyttja oss av det förmånliga, tillfälliga föräldrarlånet vi har tillgång till.


Planlösningen känns inte så dum heller, nu när jag har vant mig vid den. Jag satt och tittade på den en stund idag, och fantiserade om hur det kommer att vara när Totte vill spela dataspel och jag vill sova. Då kan jag gå till ett annat rum, nämligen sovrummet. Lyx! Sovrummet ligger dessutom mycket längre bort från vardagsrummet, än det gjorde i den första lägenheten vi ville ha, så det hörs nog mindre till sovrummet.


Nu tänker jag nästan bara positivt på vad vi har och hur vi ska göra det bra. Jag tänker inte på andra lägenheter längre. Nu är det vår lägenhet som gäller. Ingen annan lägenhet kan bli bättre än den, för ingen annan lägenhet kommer att ha Totte och mig boende i sig!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards