Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Erica - 10 mars 2010 22:42


Plötsligt gick det inte att skjuta in vår låda med påslakan under sängen längre. Jag försökte och försökte, men det tog tvärstopp. Jag tittade för att se om någon annan låda var i vägen, men det verkade inte så.


Efter ett tag upptäckte jag problemet. En bräda under sängen har lossnat på ena sidan och hänger ner. Den har skrämmande spikar i sig också. Det var inte bra. Vår säng håller på att falla isär. Men den får helt enkelt lov att hålla ihop i ett och ett halvt år till, för vi har inte plats med någon större säng förrän vi flyttar. Och det känns dumt att köpa en ny säng som inte är större, för när vi flyttar har vi plats med en större, och vi vill ha en större.


Såhär hemskt såg det ut när jag tittade under sängen:



Jag får ursäkta den löjliga ramen. Bilden är tagen med Tottes mobilkamera. Hans mobil har börjat flippa ur totalt, vilket gör att man inte kan välja bort ram på kameran. Som tur är beställde han en ny mobil ungefär en vecka innan hans nuvarande började krångla, så snart har han sin nya, förhoppningsvis fungerande, mobil.


Vår digitalkamera är helt full på bilder, och jag har inte fått tummen ur och säkerhetskopierat alla de bilderna, vilket jag vill göra innan jag tömmer kameran helt. Så därför kunde jag inte använda den nu, att ta bilden med.


Sist men inte minst så har inte min mobilkamera någon blixt, så den kunde jag inte heller använda. Det är väldigt mörkt under sängen och det blir extremt dåliga bilder på min mobilkamera så fort det är lite dämpat ljus. Så ni får helt enkelt nöja er med en bild med en löjlig ram. Man ser vad det föreställer i alla fall.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards