Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Erica - 28 mars 2010 11:20


Alla klockor omställda! Tror jag i alla fall. Man kommer långt med smicker. Förra gången alla klockor skulle ställas om var jag inte hemma. Totte struntade i att ställa om dem, och jag blev sur på honom när jag kom hem. Hans enda ursäkt var: "Jag vet inte hur man gör.". Tro mig, jag vet inte heller hur man gör med vissa av klockorna, men om man ägnar tre minuter med dem så kommer man på hur man gör. Och kommer man inte på det så har man i alla fall försökt och kan ha "Jag har försökt." som svar istället, med följd att jag inte blir lika sur.


Den här gången sa Totte istället, i förväg, "Snälla Erica, kan du ställa om alla klockor imorgon? Du gör det mycket bättre än mig!". Självklart vill jag ställa om alla klockor själv då! Jag fick ett "snälla" och det konstaterades att jag är bäst. Jag är inte omöjlig att ha att göra med. Jag tycker om att utföra själva arbetet, men jag vill ju förstås ha all kred för det också. Och gärna lite smicker!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards