Alla inlägg den 8 april 2010

Av Erica - 8 april 2010 20:30


"Idag är jag i Gävle. Imorgon ska jag till Nyköping. På lördag är jag i Göteborg, och på måndag jobbar jag i Uppsala."


- Ericas svar till en kollega som ringde och ville träffas någon dag framöver och frågade var hon befann sig.

Av Erica - 8 april 2010 10:37


Nog för att det är skönt att våren har börjat titta fram, men det är fortfarande ganska kallt ute. Man måste fortfarande ha jacka när man går ut. Inte som på sommaren när man går ut i samma kläder som man har på sig inne.


Så trots att våren är här, så är det inte okej att kontoret på orten jag jobbar på den här veckan, har fönster som drar och element som knappt värmer. Mina fingrar blir kalla och stela, så att det är svårt att skriva på tangentbordet. Och hela jag blir kall och ledsen, så att det är svårt att motivera sig att jobba.


De dagar solen har lyst in genom fönstret har det varit bra. Då har det nästan till och med blivit för varmt, med min tjocka kofta. Men dessa dagar är tyvärr få jämfört med dem då jag har frusit. Tack våren för att du har kommit! Men skynda, sommaren, för jag vill hellre ha dig!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards