Alla inlägg den 13 april 2010

Av Erica - 13 april 2010 20:30


Jag hade helt glömt bort att jag skulle tråkblogga om middagsmaten, tills min syster påminde mig när vi åt lunch idag. Det gick väl sådär med maten under påsken, men nu har Totte och jag lite halvt bestämt oss för att köra ViktVäktardiet. Förhoppningsvis ska det gå bra. Jag känner mig ganska trött på godis såhär efter påsk i alla fall.


Idag ska jag äta mackor till middag. Jag vet att det låter lite tunt, men jag är faktiskt inte hungrigare än så. Jag och min syster har just varit ute och sprungit, så lite ost på mackan tror jag att jag är värd. Jag har inte börjat räkna ViktVäktarpoäng på riktigt än, men jag vet sedan tidigare ungefär hur mycket ost man kan ta på mackan och hur mycket macka man får.


Nu var ju egentligen hela vitsen med att blogga om maten, att jag skulle göra det efter att jag hade ätit. Direkt efter till och med. Men jag känner mig helt slut nu när jag har sprungit, och jag har verkligen inga planer på att äta något godis, så jag bloggar nu, och sedan borstar jag tänderna direkt efter att jag har ätit istället. Blir nog bra!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards