Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Erica - 8 maj 2010 19:00


Äntligen har mina produkter från Dermalogica kommit! Strax efter att jag hade beställt dem tog min fuktkräm slut. Så nu har jag använt min gamla fuktkräm i nästan två veckor. Jag förstår inte hur jag stod ut med den förut. Den är hemsk! Ansiktet känns helt kladdigt och instängt.


Askmolnet såg till att det inte fanns en chans att mina produkter skulle hinna bli hitflugna från USA innan jag åkte på min tvåveckorsvistelse till Uppsala. Sedan störde det mig enormt att jag inte kunde hämta ut dem direkt när Totte berättade att de hade anlänt i Göteborg. Men idag var jag äntligen och hämtade ut dem på posten. Det ska bli underbart att tvätta ansiktet ikväll! Må jag alltid beställa nya produkter i god tid i fortsättningen!


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards