Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Erica - 17 maj 2010 19:17


Rumstrul, arbetsbrist och fästmansaknad. Ikväll är det inte mycket som gör mig glad. För att göra en lång historia kort har mitt önskemål om att byta rum här på hotellet, lett till att jag nu inte har någon nyckel till rummet jag befinner mig i. Dessutom har den här TV:n inte den kanal som jag igår kväll tittade på, och blev sugen på att titta på ett program på ikväll.


På jobbet känns det som att jag inte är lika ovärderlig som jag var i början längre. Men förhoppningsvis leder detta bara till nya spännande arbetsuppgifter och en fast punkt i Göteborg. Det är ingen fara än på ett bra tag i alla fall, så jag behöver inte oroa mig.


Det värsta är ändå att jag saknar Totte, både för att jag känner mig ensam och för att jag hade det så bra med Totte i långhelgen att jag aldrig mer vill åka ifrån Göteborg. Jag vet att han saknar mig också, men det får inte mig att sakna honom mindre.


Jag har inga planer på att bli gladare än såhär idag, så jag ska göra vad jag kan för att bara sudda ut känslor. Antingen blir det SVT, som är det enda som finns på TV, eller så blir det TV3 Play. En förpackning jordgubbar till det, så ska jag nog lyckas med att inte känna någonting alls tills det är dags att gå och lägga sig.


Det jag bävar mest för är att jag måste börja känna och tänka igen innan jag hoppar i säng, om jag fortfarande inte har fått min nyckel. Jag kan ju inte gå härifrån till jobbet imorgon bitti utan att låsa rummet om mina saker. Jobbigt att tänka på. Stänger ute nu och hoppas att det löser sig självt medan jag tittar på TV.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards