Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Erica - 2 juni 2010 21:59


Igår när jag kom tillbaka efter en riktigt härlig långpromenad, låg Valdemar på sängen och tittade på TV. Han måste ha slagit på TV:n själv, för inte kan väl jag ha lämnat den på, när jag var ute i mer än en timme. Men jag förstår honom. Hur kul är det att ligga ensam på ett hotellrum och inte ha något att göra? Det är klart att man slår på TV:n. Bara han inte tittade på något barnförbjudet.


Resten av kvällen fick Valdis och jag i alla fall sällskap av varandra. Han tittade vidare på TV:n, fast från mitt knä, medan jag mest tittade på bröllopsklänningar på Internet. Valdis är inte så intresserad av sådant. Fast han kommer nog att tycka att jag är snygg den dagen Totte och jag gifter oss. Då kanske han blir avundsjuk och vill ha en egen klänning. Eller en fin kostym.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards