Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Erica - 3 juni 2010 22:33


Tidigare har jag varit ganska missnöjd med min handkräm. Men nu har jag upptäckt en överraskande sak med den; Den fungerar bättre när man använder den.


Av någon anledning trodde jag att det räckte med att köpa den och ställa den på hyllan, för att mina händer skulle må bättre. Jag var inte alls nöjd. Knappt någon skillnad alls på händerna. Bara irritation över att jag inte kan ta handkräm just nu, för jag ska precis diska, eller jag ska precis duscha, eller vad som helst.


Efter att jag började följa min systers råd, och ta på handkräm varje kväll innan jag somnar, så har den fungerat mycket bättre. Händerna är mindre torra och irritationen har nästan helt försvunnit. Nu ska jag nästan aldrig blöta ner händerna precis efter att jag tagit på handkräm. Tänk vad bra saker kan vara ändå, bara man använder dem!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards