Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Erica - 17 juni 2010 08:08


Det verkar som att hotellet jag bor på läser min blogg, för jag har inte fått några fler schampoflaskor sedan jag skrev hur onödigt det var. Eller så insåg de det själva när de såg den lilla samlingen ligga och trängas med schampot jag haft med mig, på hyllan i duschen.


Tvålen ville de inte låta mig ha kvar för att se om den skulle räcka hela veckan, så den hade de slängt och lagt dit en ny, i oöppnad förpackning. Det var ju verkligen onödigt. Tvålen var ju inte slut. Visst är det snällt att man får en ny tvål, så att man har möjlighet att byta om man vill, men att slänga den gamla tvålen åt mig, när jag egentligen vill fortsätta använda den, är dumt.


Egentligen uppskattar jag deras försök att göra mig glad och nöjd, men jag blir lite trött på att resultatet blir tvärtom vad jag vill. På det sättet är det jobbigt att ha någon annan som städar åt en. När man gör det själv blir det som man vill ha det. Nu blir det inte alltid det.


Visst är det snyggt med en bäddad säng, men ibland önskar jag att den hade varit som jag lämnade den, så att jag bara kunde mysa mig ner, utan att behöva flytta bort tunga överkast. Och visst är det trevligt med nya handdukar, men framförallt la jag den på golvet för att den torkar fortare där än om man hänger upp den (golvvärme). Så jag uppskattar städarens service, men jag kan inte påstå att det nödvändigtvis alltid blir så som jag skulle välja att ha det om jag fick välja helt själv.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards