Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Erica - 13 juli 2010 20:36


Totte är nu 25 år och vi har firat honom i dagarna tre. Här kommer ett urval av bilderna från grillkvällen, tårtkalaset och presentmorgonen:


Som vanligt bakade jag efterrätten. Frozen cheesecake med sommarbär.


Trevligt hade vi allihopa!


Totte grillade goda grillspett!


Här har vi vår yngsta gäst, i knäet på sin mamma.


Här är jag ombytt och färdig för tårtkalas.


Och här har vi födelsedagsbarnet själv!


Den här fina tårtan har självklart ingen mindre än jag bakat.


Det här kakfatet fick Totte av mig i present.


Alla gillade tårtan, men ingen orkade äta kakorna.


Till slut kom då dagen då Totte fyllde år på riktigt, och då fick han dessa presenter av mig. Valdemar och jag väckte honom till och med genom att sjunga "Vi gratulerar" för honom. Världens bästa födelsedag!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards