Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Besvikelse materialiserad

Av Erica - 2 november 2010 13:19


De här skorna är underbarast i hela världen och passar absolut perfektast till min brudklänning:



Men de är slut i min storlek och har dessutom 9 cm hög klack, vilket är 6 cm för mycket om Totte fortfarande ska vara längre än mig när vi gifter oss.


Hur ska jag någonsin kunna hitta några skor att gifta mig i? Jag hade bestämt mig för att köpa dessa när jag insåg att de bara fanns kvar i storlek 41. Besvikelsen är enorm!

 
 
Emma

Emma

2 november 2010 14:40

Finns de ingen annanstans? Får de inte in fler? Är det du eller Totte som tycker att det är viktigt att han är längst? Totte kan ju också ha lite klack på sin skor, har han börjat fundera på bröllopsskor än?

http://dilemma.bloggplatsen.se

Erica

2 november 2010 20:36

Jag har försökt hitta skorna någon annanstans, men jag vet inte var jag ska leta. Som jag tolkade hemsidan kommer de inte att få in fler. Totte är bara 2 cm längre än mig. Jag vill se de herrskor som ger mig tillåtelse att ha något som ens räknas som klack. Det är nog både jag och Totte som vill att han ska vara längre, fast det är ju bara Totte som nojjar sig över det i vanliga fall. Jag har bara stämt in vad det gäller bröllopet, för jag vill inte låtsas vara längre än honom på bröllopet när jag inte är längre än honom på riktigt. Hans enda tanke är att hitta herrskor med så tjock sula som möjligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 7 juni 2023 15:34

När barnen har flyttat hemifrån kommer jag att ha mycket mer tid till att skruva åt trappgrinden, tvätta kläder åt sex personer, fylla i papper till förskolan, städa undan leksaker och lyssna på oändliga berättelser som mina skatter vill dela med s...

Av Erica - 3 januari 2022 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... överlämna den första julklapp bebisen någonsin fått och önska God Jul!   ...

Av Erica - 24 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... knacka på magen och fråga om bebisen inte vill komma ut nu när allt är fixat.   ...

Av Erica - 23 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... plocka bort alla vassa barr från granen.   ...

Av Erica - 22 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... julpynta med gosedjur i fönstret.   ...

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards