Alla inlägg den 17 november 2010

Av Erica - 17 november 2010 10:44


När jag skriver som minst på bloggen har jag egentligen som mest att skriva. Det är när jag är för upptagen för att ens kunna lägga 5 minuter på att blogga som jag får inspiration till blogginlägg hela dagen lång.


Tyvärr är det mest jobb jag är upptagen med nu för tiden, men jag har bloggat många intressanta inlägg i mitt huvud ändå. Ett om en trappa och en hiss till exempel. Men jag har inte haft tid att skriva ner dem. Och det har jag inte nu heller, så nu ska jag jobba vidare.


Förhoppningsvis kommer jag ihåg något av de saker jag har inspirerats av, sedan när jag har tid att skriva blogginlägg igen. Annars finns det risk för att det blir rätt så få inlägg då också. När jag har tid att skriva är jag ju nämligen inte upptagen med saker som inspirerar mig, så då finns det inte mycket att skriva om. Det är ju typiskt!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards