Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Erica - 24 februari 2011 09:17


Vattenkranen på jobbet har alltid varit lite konstig på morgnarna. Det går inte riktigt att få kallt vatten direkt, så om man vill ha ett glas vatten på morgonen så måste man spola ganska mycket vatten i diskhon först.


De senaste dagarna har jag tyckt att kranen har varit extra envis. Vattnet vill liksom aldrig bli kallt, hur länge jag än spolar. Jag har fått stå där hur länge som helst med handen under strålen, men vattnet känns fortfarande ljummet varmt mot pekfingret.


Till slut har jag nu kommit på att det inte är vattnet som aldrig blir kallt. Det är jag som aldrig blir varm. Vattnet känns varmt och skönt mot mitt istappsfinger även när det har blivit så kallt att det är friskt och skönt att dricka. Det är ju sjukt!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards