Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Erica - 21 maj 2011 01:24


Inte kände jag mig som någon prinsessa idag, när jag provade min brudklänning för första gången. Jag kände mig mycket finare och coolare än så!!! Ironiskt nog kände jag mig självständig och självsäker också, fast jag precis ska ”ge bort mig” till en man.


När jag först såg den fick jag helt oväntat tårar i ögonen. Så perfekt var den! Och då hängde den bara på en galge. När jag lite senare hade den på mig blev den ännu finare! Nu är jag helt säker på att jag kommer att gråta, utan uppehåll, hela bröllopsdagen.


Jag är så glad att jag vill hoppa! Nu känns det verkligen som att vi ska gifta oss på riktigt. Det är inte bara något vi planerar för, utan det kommer att hända på riktigt inom snar framtid. Jag hade min brudklänning på mig idag. Min brudklänning!!! Det är helt sjukt.


Trots att den var perfekt och underbar så fick den mig att tänka på hur bra hela bröllopsdagen kommer att bli, även om ingenting är perfekt och underbart den dagen. Jag kommer att ha världens bästa klänning på mig och min älskade Totte bredvid mig. Vad mer kan man önska!?!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards