Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Erica - 30 juni 2011 21:41


Imogon åker Totte och jag iväg på vår smekmånad! Hela juli ska vi vara i Grekland och hinna mer att besöka både Aten, Kreta och så många öar däremellan som vi känner för. Det ska bli både roligt, spännande och skönt!


Om vi hittar något Internetcafé någon gång ibland så kan det hända att jag skriver en rad här på bloggen, annars är det troligare att jag lägger upp ett inlägg på vår resedagbok som ni hittar på www.resedagbok.se/ericaochtotte där vi ska försöka lägga upp bilder från resan.


Ha en bra sommar, för det tänker verkligen jag ha!

Av Erica - 30 juni 2011 21:35


När jag kom till huset idag möttes jag av hemska, mörkgröna balkongräcken. Balkongerna har länge varit det enda som inte har varit klart på huset utvändigt, men nu har de alltså fixat dem. Jag var så nöjd med att huset gick i vitt och grått, och inte hade några gräsliga, orangea detaljer, som huset bredvid har. Men nu vet jag inte vad som ser värst ut, orangea fönsterkarmar eller mörkgröna balkonger.


Som tur är så bor vi på bottenvåningen, så vi har ingen balkong. Däremot har vi en uteplats, och jag hoppas innerligt att den får träräcken, som på grannhuset. Jag får helt enkelt vänta och se.





Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards