Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Erica - 20 augusti 2011 20:07


Bristen på saker som måste göras nu på en gång är väldigt tydlig idag. Såhär efter bröllopet och smekmånaden, men innan vi får nycklarna till vår nya lägenhet, så finns det inte massor av saker som måste hinna göras varje helg.


På ett sätt är det skönt att kunna sitta och lösa Smarta labyrinter hela dagen utan att behöva ha dåligt samvete. Men jag blir förstås rätt så uttråkad också. Nu när det inte finns något som jag måste göra så blir jag väldigt lat och orkar inte hitta på något heller. Men jag vet att om vi redan hade nycklarna till lägenheten och jag kände mig tvungen att flytta runt möbler och packa upp saker hela helgen, så skulle jag vara mycket gladare än jag är nu. Framförallt skulle jag uppskatta en timme framför TV:n vid dagens slut mycket mer.


Hoppas att jag orkar skärpa till mig lite till imorgon. Även om jag inte nödvändigtvis måste göra något just den här helgen, så finns det ju ändå en del saker som behöver göras som jag skulle kunna göra nu. Köpa gymkort är en sådan sak som jag tänkte passa på att göra redan nu, trots att vi inte flyttar nära gymmet förrän nästa månad. Sedan tänkte jag ta tag i en sak till, nu när mitt nya körkort har kommit. Nämligen ändra till mitt nya efternamn och min nya mailadress på alla kort, medlemskap och annat jag har registrerat i mitt namn. Det är det verkligen dags att göra nu!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards