Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Erica - 23 augusti 2011 14:22


Jag skrev fel idag för första gången. Det gick av bara farten. Jag skulle logga in och rapportera min lön på jobbet. Felmeddelandet sa ”Användaren finns inte!”. Förvirrat undersökte jag inloggningsrutan och insåg att det stod mitt gamla efternamn där. Jag hade skrivit mitt gamla efternamn.


Till mitt försvar måste jag säga att jobbet inte har varit helt konsekvent med att ändra mina olika användarnamn, så för att komma in på intranätet måste jag skriva min gamla mailadress. Där hade jag loggat in precis innan jag skulle rapportera lönen.


Men det känns ändå inte okej. Om jag ska göra fel så vill jag hellre använda mitt nya efternamn för mycket. Jag borde vilja skrika ut det hela tiden, berätta för världen att jag är nya jag. Misstag nummer ett begånget. Jag är inte ofelbar. Men jag måste skryta med att jag ändå har lyckats klara mig rätt så länge innan det hände, mer än två månader.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards