Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Erica - 24 augusti 2011 11:39


De klarar sig inte utan mig på jobbet i Falun. Här har jag nyss varit där i två veckor i sträck och så ringer de och vill att jag sätter mig på ett tåg och kommer tillbaka snabbare än ögat. Ha, ha!


Jo, de klarar sig utan mig, men de vill väldigt mycket hellre ha mig där. Och det uppskattar jag. Men någon måtta får det vara, så jag tänker inte åka direkt och vara tvungen att boka av både möte med bröllopsfotografen och besiktningen av vår nya lägenhet. Jag åker imorgon istället och flyttar bankmötet till måndag.


Det är roligt att känna sig behövd. Synd att det krockade med så många privata åtaganden bara. Men det är inte så konstigt att jag har många privata möten inbokade i Göteborg på kvällarna just den här veckan. Just den här veckan skulle nämligen ha varit den enda hela veckan på två månader som inte jobbet tar mig till andra orter.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards