Alla inlägg under december 2011

Av Erica - 12 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... lära de andra gosedjuren att sjunga luciasånger.

Av Erica - 11 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... äta lussebulle.

Av Erica - 10 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... julpyssla.


Av Erica - 9 december 2011 16:41


I söndags var jag och Totte och bowlade tillsammans, för allra första gången. Vi har båda bowlat sedan vi blev ihop, men aldrig tidigare med varandra. Totte har bowlat ”på riktigt” när han var yngre och varit med i ett lag, så jag förstod ju redan från början att han skulle vinna. Men han har nog undvikit att bowla med mig för att han känner press på sig att han måste vara bra, fast det var länge sedan han var med i laget.


Totte var verkligen bra. Han kunde massa tekniker som jag inte förstod mig på. Och första gången han kastade iväg ett klot typ som en diskus, rakt ner i rännan, trodde jag att han bara hade gett upp för att han hade tröttnat eller något. Men sedan gjorde han det igen med ett lite tyngre klot, och då visade det sig att det gick att få klotet att helvända precis innan det skulle hamna i rännan. Så det knockade ner pinnarna istället. Coolt!


Jag var en katastrof i början. Men Totte gav mig tips redan från start, och jag blev bättre och bättre. Mot slutet kändes det inte ens som tur om jag fick ner många pinnar, utan det märktes verkligen att det berodde på hur jag hade gjort. Jag kunde nästan säga hur det skulle gå så fort jag hade släppt klotet. När det kändes bra så fick jag också ner många pinnar. Det var jätteroligt att Totte ville hjälpa mig så mycket! Jag har nog aldrig bowlat så bra förut. Men han vann förstås ändå!

Av Erica - 9 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... sparka på flyttkartongerna.

Av Erica - 8 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... bolla med julgranskulor.

Av Erica - 7 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... stå på huvudet.

Av Erica - 6 december 2011 12:00


Valdemar förbereder julen genom att ...



... titta på julkalendern.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards