Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Erica - 11 februari 2012 17:15


En av de värsta saker jag vet är när någonting gör min duschupplevelse dålig. Jag har sagt det flera gånger och jag säger det igen: Jag tror att meningen med livet kan vara att duscha! Så underbart tycker jag att det är att duscha - när ingenting stör.


På senaste tiden har min duschupplevelse blivit sämre och sämre här hemma. Den ena anledningen är att våra hyllor för schampoo har suttit uppe med sugproppar och på senaste tiden har ramlat ner väldigt ofta. Den andra anledningen är att jag har förvarat balsamet på golvet i duschen för att hyllorna inte ska belastas och ramla ner, och min mage har blivit så stor nu att det är jobbigt att böja sig ner till golvet, speciellt i den trånga duschen.


Därför är jag nu väldigt glad att vi har köpt nya hyllor till duschen. De sitter på en stång som man spänner fast mellan golvet och taket i hörnet. Det finns alltså inga sugproppar som kan lossna. Otroligt skönt! Vi behövde heller inte borra i kaklet, vilket vi inte vet hur man gör. Hyllorna är även stora och rymliga. Jag är supernöjd!


Såhär bra blev det:


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards