Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Erica - 18 mars 2012 21:58



Hejdå, min kära rosa mobil som har tjänat mig i över fyra år nu! Jag kommer att sakna dig varje dag! Du spred glädje i mitt liv med ditt färgglada yttre och din snyggt designade insida. Du underlättade min vardag med alla dina funktioner och var min livlina i många år. Du förtjänar inte att bli utbytt, men tiderna förändras. Om omvärlden var densamma som när vi först träffades skulle jag ha haft kvar dig för alltid. Du är den bästa jag har haft!


Välkommen, min nya vita iPhone 4S! Du har mycket att leva upp till och mycket att bevisa. Hoppas att du är redo för en utmaning! Du måste vara beredd på en del yttre förändringar, för vitt kan aldrig göra mig lika glad som rosa eller grönt. Tänk på att du måste ställa upp för mig i alla lägen och aldrig svika mig, för jag tröttnar fort om saker krånglar! Jag är inte imponerad av de nya funktioner du har, om du inte kan bevisa att de ger mig något mervärde i mitt liv. Du kommer aldrig att kunna ta någon annans plats. Men jag hoppas att vi ska bli goda vänner!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards