Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Erica - 30 juni 2012 14:13


Vad svårt det är att äta nyttigt när den man bor ihop med inte har bestämt sig för att göra det. Ännu svårare blir det när man har delat upp det så att den andra lagar maten. Om jag skulle börja äta nyttigt utan att Totte är med på det måste jag ju laga maten själv. Men jag kommer ju fortfarande vara tvungen att ta hand om all post och alla räkningar själv, för det är det jag gör mot att Totte lagar maten. Då blir det dubbelt jobb för mig och det har jag varken lust eller tid med.


Alltså blev jag extra glad idag när Totte föreslog en kickstart med Naturdiet (ingen behöver laga mat) och sedan nyttigare mat och mindre portioner. Han är med på spåret. Med gemensamma krafter är det ingen match att äta nyttigt. Äntligen kanske jag blir av med de sista gravidkilona!


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards