Alla inlägg under juli 2012

Av Erica - 8 juli 2012 10:52


Ibland får man vara lite uppfinningsrik när man fixar saker i hemmet. Jag är egentligen jättearg på Myresjökök som sålde en köksö till oss utan beskrivning på hur man sätter ihop den och med för få ben (enligt både oss och en annan säljare på Myresjökök som vi frågade eftersom han vi köpte ön av har slutat). Men hur arg jag än är på Myresjökök så är det jag själv som ska leva med den här köksön och då gäller det att komma på bra lösningar så att den sitter ihop.


Totte kom på att vi skulle bygga ett eget ben av en bit sockel vi hade över. (De skickad med för långa socklar så att vi var tvungna att såga dem till rätt längd själva.) Det blev ett riktigt bra ben och jag känner mig mycket säkrare på att hela köksön kommer att hålla ihop nu! Men tacka vet jag IKEA. Där får man oftast med sig rätt antal delar med förborrade hål, färdigsågade bitar och en så tydlig beskrivning att det inte går att göra fel!


 


Av Erica - 7 juli 2012 17:02


Jag är riktigt nöjd med inbjudningskorten jag har gjort till Neos dop! Som vanligt tog det längre tid än jag trodde att pyssla, men det är ju värt det när det blir såhär bra resultat!




Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards