Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Erica - 19 augusti 2012 21:28


Asterisker är till för att upplysa om att en förklaring till texten finns längre ner på sidan eller på annat ställe i anslutning till texten. Jag blir riktigt irriterad när jag inte hittar denna förklaring!


På det här brevet från Åhléns klubb finns en asterisk i texten. Jag har letat igenom hela brevet och tillhörande kuvert och rabattkupong utan att hitta den matchande asterisken som ska visa var förklaringen finns.


Ibland hittar man en liten, förklarande text längst ner på sidan, utan att den är markerad med asterisk. Det är illa nog. I det här brevet verkar förklaringen helt ha försvunnit. Jag måste intala mig själv att det inte spelar någon roll. Jag bryr mig inte om vad just den här förklaringen är. Men jag kan ändå inte låta bli att bli upprörd när det finns en asterisk utan att finnas en förklaring!



Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards