Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Erica - 2 juni 2013 16:12


I natt dansade jag länge och väl med klassen som tog examen. Jag dansade mycket med studerande från en annan klass jag har i juridik också. De var där för att fira av sina blivande kollegor. Jag hade jätteroligt!

Den enda negativa effekten av dansandet är blåsorna på mina lilltår. Den ena är fylld med genomskinlig vätska och den andra verkar vara fylld med blod. Jag har haft flipflops hela dagen i dag, för jag tror inte att jag kan ha skor. Eventuellt tar jag hål på blåsorna och sätter på Compeed skavsårsplåster. Det lärde jag mig på första hjälpen-kursen att man ska göra om man inte kan låta blåsorna vara tills de försvinner av sig självt.

Av Erica - 2 juni 2013 01:28


Jag tänker på döden varje dag nu. Jag ska dö. Mina föräldrar ska dö. Och Neo ska dö. Det känns tungt. Men jag låter inte tankarna gå in på det något djupare. Hur står folk ut med tanken på att alla ska dö?

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards