Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Erica - 3 juni 2013 19:41


Dansstep har jag inte varit på sedan jag var gravid, men idag var jag där igen. Det var jättekul och jag kände att jag verkligen kunde ta i och köra hårt på alla stegen. Det var extra roligt att få göra alla snurrar eftersom jag inte fick göra dem när jag var gravid.

Efter passet kom instruktören fram till mig och sa att hon var imponerad på att jag hängde med så bra fast jag inte har varit med och kört den koreografin tre måndagar som de andra har gjort. Det var kul att få höra att man är duktig. Jag ska nog satsa på dansstepen framöver. Den krockar med dansaerobicsen, men den är nog snäppet roligare!

Av Erica - 3 juni 2013 08:16


I morse tog det lång tid för mig att komma ur sängen. Det är så synd när planeringen spricker på grund av en sådan sak att man är trött. Men jag tror fortfarande att jag kommer hinna förbereda lunchmötet i god tid. Det gäller bara att fokusera.

Ikväll hoppas jag att jag kan somna när jag lägger mig. Det vore skönt att känna sig utvilad när klockan ringer. Men det vore skönt att få undan tvätten också och betala den sista räkningen i tid och ta hand om posten direkt så den inte ligger och skräpar och få undan Neos leksaker från golvet och få undan diverse saker som alltid ligger framme på fel ställen efter att Totte har varit hemma i en minut och ha bestämt kläder till imorgon så att man slipper göra det på morgonen, och någonstans där har klockan blivit alldeles för mycket, antingen för att man har gjort allt det där och det tog så lång tid att göra, eller (troligare) för att man inte orkar göra allt det där och sitter och kollar på TV för att samla kraft att göra det och inte känner att det är okej att gå och lägga sig förrän det är gjort, men till slut ger upp för att kraften inte har kommit än när klockan redan är alldeles för mycket.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards