Alla inlägg den 13 september 2013

Av Erica - 13 september 2013 09:30


En dator utan internet är helt oanvändbar. Så känns det just nu i alla fall.

Jag jobbar hemifrån mina föräldrar idag eftersom jag ska på kryssning från Stockholm ikväll. Det brukar gå hur bra som helst att jobba härifrån, men nu när jag inte kommer åt internet med jobbdatorn minns jag att pappa ändrade nätverket i somras. Nu har jag alltså fel inställningar och pappa är på gymmet utan mobil.

Man kan tro att det finns mycket man kan jobba med på datorn utan att komma åt internet, men jag kan faktiskt inte komma på en enda sak. Det jag framförallt ville komma åt var e-posten. Nu när inte det går kan jag lika gärna stänga av datorn. Det jag borde göra idag är ju ändå läsa kursbok inför juridikkursen jag inleder på tisdag!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards