Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Erica - 3 februari 2014 06:38


Idag ska jag på ett jobbmöte med min chef. Sedan ska jag åka hem och ta hand om Neo och mig själv. Det ska bli roligt att få jobba lite, men samtidigt skönt att få åka hem och vila direkt efteråt.

Jag har fixat så att jag inte ser ut som en total rishög, men samtidigt kan jag inte komma ifrån det faktum att jag är sjuk. Jag har till exempel mascara, men inga linser utan glasögon. Jag har välklippta naglar, men inget roligt nagellack. Jag har borstar hår, men inte nytvättat.


Nu ska vi se om jag hittar någon bra outfit till det här. Den ska vara bekväm, men ändå proper. Det låter som leggings och en mjuk, rak, svart kjol.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards