Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Erica - 9 februari 2014 22:26


Äntligen kände jag plötsligt att jag är taggad igen. Neo har fått ögondroppar och ska till förskolan imorgon. Jag kände mig frisk nog att sätta i linserna. Nu ser jag fram emot en hel ordentlig jobbvecka utan avbrott och gympass som jag verkligen går på och inte bara bokar in och bokar av. Dessutom satte jag igång och pluggade på riktigt nu i helgen.

Kvalitetsteknik A läser jag på kvartsfart distans från Örebro Universitet. Vi har ett grupparbete i full gång, så jag känner mig extra motiverad att plugga för att inte svika mina gruppmedlemmar. Det är roligt när jag upptäcker saker i studierna som verkligen går att använda i mitt jobb som kvalitetskoordinator.

Av Erica - 9 februari 2014 00:11


Neo har börjat med jättemysiga bamsekramar. Han hoppar på en med hela sin tyngd, slingrar armarna kring halsen på en och benen runt midjan på en och gosar in huvudet mot halsen på en. Sedan säger han: "Kjama!" om man inte redan har förstått att det är det han gör.

Dagar som denna är det världens bästa jobb att vara Neos mamma! De där kramarna är värt allt jagande, påklädande, matande, blöjbytande och annat jobbigt man har gjort resten av helgen. Hoppas att han aldrig slutar med de där kramarna!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards