Alla inlägg den 14 december 2015

Av Erica - 14 december 2015 22:01


Neo gick luciatåg på förskolan idag. Han ställde sig längst fram i mitten, ungefär en meter framför alla andra och spexade så att det stod härliga till. Han stod inte still en enda sekund tror jag. Han vaggade hit och dit, låtsades att hans händer var kikare och vinkade glatt till mig och mormor och morfar. Ibland sjöng han lite också, men det var mest en bisyssla som var rolig när han hörde att de andra började sjunga någon julsång han faktiskt kunde texten på.


Jag tyckte att han var helt underbar och supercharmig. De andra föräldrarna kanske var mindre roade. "Vem är tomten som står mitt i vägen och flaxar så att man inte kan se det stillsamma luciatåget i bakgrunden?" kanske de tänkte. Men då får de tänka det. Min älskade tomte stal showen och de ska han inte be om ursäkt för!



Av Erica - 14 december 2015 12:00


Valdemar försöker hitta det perfekta julpyntet genom att ...



... klappa Rudolf med röda mulen!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards