Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Erica - 8 maj 2013 22:51


Livet är tusen gånger bättre nu, sedan jag fick börja använda linser igen! Tyvärr får jag fortfarande inte ha linser på natten, så det är inte riktigt så bra som förut, men det är betydlig bättre. Nu ser jag när jag duschar, Neo kan inte sno min syn stup i kvarten och jag ser instruktören från alla vinklar på BodyPumpen.


Det negativa är att jag fortfarande måste ha glasögon i sängen när jag kollar på TV innan jag ska sova. Dessutom måste jag sätta i och ta ur linserna varje dag.


Nu har jag i alla fall skaffat nya glasögon med rätt styrka. De är större också så att jag slipper vrida på huvudet så mycket när jag ska titta på olika saker. De är lite mer som att ha linser än mina gamla glasögon.




Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards