Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Erica - 30 augusti 2011 10:40


Mitt nya pass hämtade jag ut igår, och jag är faktiskt riktigt nöjd med fotot. Man brukar ju inte vara nöjd med sitt passfoto, men den här gången blev det bra, på riktigt.


Körkortet med mitt nya namn hämtade jag också ut igår. Även om jag inte är riktigt lika nöjd med det fotot, så är det helt okej det också. Det är i alla fall bättre än mitt gamla körkortsfoto. Det känns med andra ord riktigt bra att vara denna nya person, med nytt efternamn och nya, snygga fotot.


Bröllopsbilderna som fotografen tog tittade vi på för första gången igår också. De bilderna hade jag väl förväntat mig att de skulle vara bra, så där blev jag inte överraskad, men bra var de. Vi hann bara titta på hälften, och det fanns en hel del bilder med konstiga miner också, men vi hittade många riktigt bra bilder! Jag är nöjd!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards