Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Fullspäckad dag

Av Erica - 31 maj 2013 07:47


Nu väntar sex timmar intensivt och effektivt jobbande, sedan lek och bus med Neo och därefter romantisk kväll med Totte. Vi ska på restaurang och bio. Förhoppningsvis får vi bord på vår favoritrestaurang som ingen hade lust att köpa presentkort till oss på i bröllopspresent, fast det stod på önskelistan. Men det var helt rätt för vi fick ju alla Essenceglas istället!

På jobbet har jag en miljon saker att göra och allt ska helst göras först. Men jag får väl på riktigt börja med telefonmötet som är inbokat till förmiddagen och förberedelser inför lunchmötet så att det verkligen är klart. Därefter bör jag förbereda inför måndagsmötet. Sedan ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt innan själva lunchmötet börjar, för efter det hinner jag nog inte så mycket mer innan det är dags att hämta Neo.

Varje dag när jag eller Totte går hem från förskolan med Neo vill han stanna och gunga i lekparken man går förbi. Det är jätteroligt! Han skrattar högt och vill göra high five när man gungar. Vi får se hur länge vi hinner gunga idag innan vi måste gå hem och packa för att han ska sova hos sin farmor och farfar.

Jag har mycket att se fram emot idag. Hoppas bara att det inte ligger kvar alltför mycket som borde hunnits med på jobbet när jag går därifrån. Det blir lättare att slappna av och ta helg om allt det viktigaste är gjort!

 
 
Emma

Emma

31 maj 2013 09:29

Vilken film ska ni se? Jag rekommenderar Evil Dead!

http://dilemma.bloggplatsen.se

Erica

31 maj 2013 14:21

Evil Dead blir det! Vi hade redan köpt biljetterna till den innan jag såg ditt blogginlägg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 7 juni 2023 15:34

När barnen har flyttat hemifrån kommer jag att ha mycket mer tid till att skruva åt trappgrinden, tvätta kläder åt sex personer, fylla i papper till förskolan, städa undan leksaker och lyssna på oändliga berättelser som mina skatter vill dela med s...

Av Erica - 3 januari 2022 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... överlämna den första julklapp bebisen någonsin fått och önska God Jul!   ...

Av Erica - 24 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... knacka på magen och fråga om bebisen inte vill komma ut nu när allt är fixat.   ...

Av Erica - 23 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... plocka bort alla vassa barr från granen.   ...

Av Erica - 22 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... julpynta med gosedjur i fönstret.   ...

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards