Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Ritat köksö

Av Erica - 5 augusti 2010 16:16


Igår var Totte och jag och valde tillval till vår lägenhet. Nästa vecka ska vi iväg igen och välja allt till köket. Jag blev så inspirerad och kände att jag ville vara förberedd och medveten om hur jag själv vill ha det. Så jag gjorde en egen ritning på en köksö.


Totte har alltid velat ha en köksö. Det har egentligen jag också, men jag har ändå varit tveksam när han har pratat om att han vill ha en i den lägenhet vi har köpt nu. För även om den är dubbelt så stor som den lägenhet vi bor nu, så är det inte någon villa. Jag vill jättegärna ha ett enormt kök med en stor härlig köksö. Men ännu hellre än en köksö vill jag ha ett stort och härligt köksbord. Och det är det jag är rädd för att vi inte får plats med om vi har en köksö.


Efter många om och men har jag kommit fram till att köksbordet kan stå i vardagsrumsdelen av vårt kök/vardagsrum. Det gör inget så länge det är tillräckligt snyggt. Och jag vill verkligen ha en köksö i det här nya köket, för annars har vi väldigt lite bänkyta och väldigt ont om skåp och lådor.


Den perfekta köksön har jag nu ritat utifrån vad vi vill ha i den. Jag hoppas verkligen att man kan få en sådan köksö ihopbyggd åt sig. Annars kanske vi bygger den själv. För den blev riktigt fin och den passar oss mycket bättre än någon köksö vi någonsin har sett i en affär.


 
 
ela

ela

6 augusti 2010 08:46

Vad roligt att få planera allting från början. Nu ska jag göra det lite extra krångligt för er ;-)
Köksbänkar finns väldigt många att välja på. Du hitta lite inspirationer på min blogg.
Lycka till med allting! / ela

http://neonelakitchen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 7 juni 2023 15:34

När barnen har flyttat hemifrån kommer jag att ha mycket mer tid till att skruva åt trappgrinden, tvätta kläder åt sex personer, fylla i papper till förskolan, städa undan leksaker och lyssna på oändliga berättelser som mina skatter vill dela med s...

Av Erica - 3 januari 2022 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... överlämna den första julklapp bebisen någonsin fått och önska God Jul!   ...

Av Erica - 24 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... knacka på magen och fråga om bebisen inte vill komma ut nu när allt är fixat.   ...

Av Erica - 23 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... plocka bort alla vassa barr från granen.   ...

Av Erica - 22 december 2021 12:00


  Valdemar fixar bebisens första jul genom att ...     ... julpynta med gosedjur i fönstret.   ...

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards