Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Erica - 2 maj 2009 17:24



Maddi var modig nog att rida på Wilma en stund. Men han vågade inte rida utan att Totte höll i honom. Maddi ville att Totte snabbt skulle kunna rycka undan honom om Wilma skulle vända sig om och försöka bita honom.


Av Erica - 2 maj 2009 16:21


Valdis och Maddi hade feber idag när vi skulle åka till IKEA. De låg kvar på bordet vid fönstret. Solen lyste in på dem och de var jättevarma när jag kände på dem i pannan. De fick helt enkelt inte följa med till IKEA. Jag bäddade ner dem i sängen istället.


När jag har varit på IKEA kommer jag alltid hem med mer än jag har tänkt mig. Men oftast tycker jag att det är bra. Den här gången fick vi köpt de assietter som vi hade tänkt köpa plus en hel del saker från ljusavdelningen. Totte hittade jättepraktiska, snygga, återförslutbara plastpåsar också.


Väl hemma kände sig de små älsklingarna mycket bättre. De hade fortfarande lite feber, men jag tror inte att de kommer att bli sjuka. Det skulle vara jobbigt att åka tåg hem med dem på måndag om de ligger och spyr. Men det är nog ingen fara.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards