Alla inlägg den 21 september 2009

Av Erica - 21 september 2009 23:45


Valdemar har fått ett tygsår under armen. Han blev lite ledsen när jag sa att det kanske behöver sys. Helst ville han ha ett Hello Kitty plåster istället och hoppas på att det läker. Jag sa att vi kunde vänta med att sy tills vi är tillbaka i Göteborg igen, om han lovar att ta det försiktigt med armen och inte flänga omkring och hänga i den hela tiden.


Så nu tar Valdis det väldigt lugnt och försöker att inte röra sig mer än nödvändigt. Jag tror att det kommer att sluta med att vi får sy i alla fall. Fast jag vill inte göra honom ledsen. Såhär ängslig såg den lilla stackaren ut när jag berättade att vi förmodligen måste sy:



Av Erica - 21 september 2009 23:30


Ikväll på tåget kom jag att tänka på första gången Totte och jag åkte tåg tillsammans. Jag lutade mig mot Totte och somnade i hans famn. Han somnade också, med sitt finger i mitt öra. Under tågresans gång vaknade jag till lite smått vid flera tillfällen och varje gång kände jag att han fortfarande hade sitt finger kvar i mitt öra. Det var det mysigaste jag har varit med om! Det kändes så rätt! Jag kan inte förklara varför. Det får vara ett sådant minne som bara jag förstår varför det är så bra. Min Totte med sitt finger i mitt öra. Mmm …


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards