Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Erica - 9 oktober 2013 22:10


Flera gånger tidigare har jag påstått att meningen med livet är att duscha. Det är så obeskrivligt underbart när hela kroppen går från att vara en isbit till att långsamt få tillbaka känseln, hoppet, livsglädjen och värmen.


Idag satte jag för ovanlighetens skull upp mitt blöta hår i en hästsvans direkt efter duschen, så nu, tre timmar senare, var håret fortfarande blött. Kroppen däremot hade inga minnen kvar från duschen, utan hade blivit en vanlig isbit igen.


När jag nu torkade håret, iklädd nattlinne, passade jag på att värma mina nakna armar och ben också. Himmelriket! Det var så skönt att stå och "duscha" sig med varmluft från hårtorken. Jag tror till och med att det är bättre än att duscha med vatten, för efteråt är man torr och kan krypa ner under täcket på en gång.


Duscha hårtork är helt klart min nya favorit!


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards